Na stránkách je používána technologie cookies za účelem analýzy návštěvnosti a zajištění fungování stránek. Více o ochraně osobních údajů

 

Servis Macbook

Náš servis pro Apple Macbook poskytuje komplexní a spolehlivé řešení pro vaše technologické potřeby. S našimi zkušenými techniky a odborným přístupem se postaráme o jakýkoli problém, který váš MacBook může mít. Od hardwarových oprav a výměn součástek po softwarové aktualizace, naše služby jsou zaměřeny na poskytování kvalitního servisu s důrazem na rychlost a spolehlivost.

 

Potřebujete odbornou pomoc s opravou MacBooku?

Neváhejte nás kontaktovat: servis@quikset.cz - 602 240 805

 
 

 Air 13"(2022)

Výměna displeje (originální)
Nefunkční dotyk, prasklé sklo, nefunkční displej

9 590 Kč

Instalace nové baterie
Malá výdrž baterie, nečekaně se vypíná

2 990 Kč

Výměna reproduktorů

Nehraje zvuk

1 990 Kč

Přehrání software/diagnostika

1 000 Kč

Servis nenese odpovědnost za skryté vady, které nesouvisí s opravou a mohou se při zásahu do zařízení projevit (jedná se především o závadu na základní desce).


FAQ - nejčastější dotazy

Jak k nám iPhone dopravit?

Osobně donést na jednu z našich poboček - Plzeň, Otýlie Beníškové 14. 
Pokud to k nám máte daleko, zavolejte na naši zákaznickou linku +420 374 440 136 nebo napište na servis@quikset.cz a domluvíme se na zaslání poštou, kdy Vám bude po předložení podacího lístku odečtena částka za poštovné z konečné ceny servisu. 

Jak objednat servis?

V případě návštěvy jedné z našich poboček není nutné servis předem objednávat. Prodejci na prodejně od zařízení určené k opravě převezmou a ihned Vás budou informovat, kdy bude zařízení opraveno. Samozřejmě není problém zavolat na provozovnu a zamluvit si služby našich šikovných techniků přímo pro konkrétní čas. 

Jak dlouho bude oprava trvat?

Až 98 % servisních zásahů provádíme expresně v den přijetí opravy. V případě závažnějšího problému vás budeme kontaktovat a společně se domluvíme na nejrychlejším možném řešení. K odložení opravy na následující pracovní den dochází pouze v případech, kdy zákazník přijde v čase před koncem pracovní doby (vždy je ale o prodloužení předem informován). Obecně ale platí pravidlo, že nejrychleji jsou vyřízené zakázky v ranních hodinách.

Můj iPhone vykazuje problém, jehož oprava není v eshopu k dispozici, co teď?

Stačí napsat email na info@quikset.cz, popsat Váš problém a my se na vás obrátíme s možným řešením včetně nacenění servisního zákroku.

Jsou ceny uvedené na eshopu konečné?

Ano, veškeré ceny za opravu jsou konečné a včetně DPH. Nemusíte se obávat, že vám přijde iPhone s doplatkem za něco, co bychom s Vámi předem nekonzultovali či na co bychom vás neupozornili.

Jak je to se zárukou?

Na každý námi vyměněný díl dáváme záruku 24 měsíců, na baterii z důvodu povahy dílu 6 měsíců na kapacitu baterie a 24 měsíců na funkčnost.